Abonnementsbetingelser

Velkomststilbud til nye abonnenter!

Sådan fungerer dit abonnement på Tidens Kvinder: Som ny abonnent på Tidens Kvinder modtager du dit velkomsttilbud på 2 numre af Tidens Kvinder + Pleasure Egg for kun 39,50 kr. + 39,50 kr. i porto og eksp. I alt 79,- kr. Herudover forpligter du dig kun til at købe yderligere 2 nr. til 54,95 kr./stk. Pris i alt for tilbuddet: 188,90 kr. Derefter modtager du Tidens Kvinder portofrit i løbende abonnement for 54,95 kr. pr. nummer med forbehold om evt. prisstigninger. Tidens Kvinder udkommer 8 gange om året. Pleasure Egg sendes separat ca. 3 uger efter vi har modtaget din indbetaling. Når du har modtaget de fire magasiner i velkomstpakken, kan du når som helst opsige dit abonnement ved at kontakte forlaget.

Dit abonnement

Som abonnent modtager du dit nye blad i løbende abonnement på udgivelsesdatoen, men kun så længe du ønsker. Efter velkomsttilbuddet kan du når som helst meddele, at du ikke ønsker flere blade tilsendt. Er du ny abonnent har du altid 14 dages fortrydelsesret efter modtagelsenaf dit første blad eller magasin. Du skal dog være over 18 år for at blive abonnent. Er du under 18 år skal vi have dine forældres eller værges samtykke. Hvis der er en gave tilknyttet tilbuddet sendes gaven ca. 3-4 uger efter, at din betaling er registreret.

Ønsker du at opsige dit abonnement kan du gøre det via telefonen eller skriftligt. Vi skal have din opsigelse på ugeblade 14 dage før sidste udgave, der er betalt for og på magasiner 5 dage før sidste udgave, der er betalt for. Har du betalt forud leverer vi det antal blade, du har betalt for. Gaveabonnementer ophører automatisk ved udløbet af den aftalte periode.

Betaling

Vi sender dig et indbetalingskort med dit blad, som du bedes betale inden forfaldsdatoen. Ved flere udeblevne betalinger sender vi dig en rykkerskrivelse pålagt gebyr. Manglende betaling eller returnering af dit blad, fritager dig ikke for betaling og betragtes ikke som en opsigelse.

Levering

I Danmark modtager du bladet på udgivelsesdatoen, mens der for abonnenter i udlandet kan gå op til en uge. Hvis bladet er beskadiget, gentagne gange er forsinket eller slet ikke kommer frem skal du kontakte Kundeservice, og vi sender dig et nyt. Prisen er for levering i Danmark. Porto til udlandet, herunder Færøerne og Grønland, betales herudover. Der tages forbehold for prisændringer og ændringer af abonnementsvilkår.

Ændringer til dit abonnement

Skifter du adresse skal du huske at informere os om det, senest 14 dage før. Det kan du gøre på www.allerservice.dk. På www.allerservice.dk kan du også reklamere over udeblevet blad, så sender vi et nyt, tilmelde dig PBS, bestille ferieflytning eller ændre din betalingsperiode. Ønsker du at tale med kundeservice kan du ringe på 72 34 20 57 i vores telefontid. Her vil det være en stor hjælp for os, hvis du har dit kundenummer klar.